Тема: RPG servers
[font=verdana]
[b]Toribash RPG Servers[/b]
For the last couple of days I've been thin[/font]king about this as a new feature.
Basically, there'll be about 5 servers, and the RPG feature would be enabled on them.
What we need to do as a community, is design this new system YOUR WAY.
We need to do:[*][size=4]Design RPG items[/size] -these items will be available in another category in the Torishop. They will ALL be limited - e.g. 5 turns from one item[i].[/i]
[*][size=4]Design icons[/size] - icons will be for the Torishop.
[*][size=4]Design effectiveness[/size] - how effective will an item be? does your Qi change how effective it is? Or will we make a new experience point system for the Qi?An example item:
[b][i]Decapper 2000[/i][/b] - [i]This item allows you to decap your opponent 5 times in any match, whenever you want. It will cost upwards of 200,000 Toricredits.
[/i]Remember, when designing an item - keep it practical. If you can't stab Michael J. Fox in Toribash, then you cannot make an RPG item that allows you to stab him.
People who contribute to this thread by the way of icons, artwork and good posts will receive Toricredits. (example: if you make a template for the icons, you will receive Toricredits. If you design some crap icon, it won't be used and you won't receive anything).
Let's design our RPG system!
Things that can be modified:[*]Velocity[*]Dismemberment Threshold[*]Weight[*]Fracture Threshold[*]etc...
Ололо народ! по ходу это свершилось! дадада!!! А теперь по русски!
В последнии дни я много думал, как это можно будет реализовать в тори. И наконец решил.
Будет около 5и РПГ серверов.
И вот что нам нужно сделать для реализации этой идеи:
Для этого нам нужно следующее:
1. Разработать РПГ элементы для торишопа- это должны быть отдельные итемы, для которых будет отдельная категория в торишопе. Каждый из которых можно будет активировать не более 5и раз.
2. Разработать иконки для торишопа- ну непосредственно иконки всяких ништяков в торишопе
3. Придумать будет ли Qi влиять на эффективность каких либо элементов и как именно. В общем разработать систему...
К примеру:
Decapper 2000 - Этот пункт позволяет декапуть вашего оппонента 5 раз в любом матче, когда вы хотите. Это будет стоить более 200000тк.
Помните, что при проектировании объекта - Оно должно быть практичным. Если вы не можете ударить Майкла Дж. Фокса в Toribash, то вы не можете сделать пункт РПГ, который позволяет ему нанести удар.
Все кто будут помогать развивать эту систему будут вознаграждены, особенно рисующие качественные иконки. (Сделайте херню- нихера не получите, сделайте круто- получите :p )
Ну что ж, начнём!:
Характеристики которые могут быть изменены:
Скорость
Дисмембер
Вес
Фрактур
Прочее...
Ну и от себя добавлю, по моему я это уже предлагал >_>